Annak érdekében, hogy az adóvisszaigénylés folyamatát el tudd indítani, regisztrálnod kell!
A regisztráció során nyilvántartásba vesszük a konkrét jelentkezést, majd a visszaigazoló e-mail után hozzáférést adunk az „Adóvisszaigénylési adatlap” kitöltéséhez.
Ha már regisztráltál, és mail címed ellenőrzése után megkaptad hozzáférésed a további lehetőségekhez, kérjük, lépj a a "BEJELENTKEZÉS" gombra kattintva! Ezután válik láthatóvá az Adóvisszatérítési adatlap.
Az „Adóvisszaigénylési adatlap” kitöltése után megvizsgáljuk annak lehetőségét, hogy ténylegesen mennyi adót tudunk részedre visszaigényelni. A visszajáró adó összegéről e-mail-ben küldünk tájékoztatást és ekkor közöljük – a visszaigényelhető adóösszeg függvényében – a megbízási díjunk összegét
(8000 Ft/adóév VAGY a visszajáró adó 10%-a).
Az adóvisszaigénylési kérelem adóhatósághoz (NAV-hoz) történő elküldése előtt megküldjük a megbízási díjunkra vonatkozó számlánkat, amelynek ellenértékét banki átutalással fizetheted meg!